23 mars 2014

My 19th birthday

Förra måndagen fyllde jag hela 19 år. Känns inte som någon desto märkvärdigare milstolpe i mitt liv, men det är alltid kul med födelsedagar! Min dag började med att jag vaknade tidigt av mig själv, pussades och kramades med Alexander tills det blev dags att stiga upp. Vi skulle ta bussen till Skanssi för att köpa min födelsedagspresent, men redan före köpcentrumet hoppade vi av. Jag var som ett levande frågetecken medan Atte stegade emot vårt gym (??), men svängde endå in i byggnaden bredvid - en djuraffär. Min gåva av honom var alltså att jag fick välja ut saker till lilla kissen som i vår kommer flytta in hos oss. Lillen fick en säng och leksaker. Dagen fortsatte med mat och bio. Vi tittade "Need for speed 3D" och den är verkligen sevärd, även för dem som liksom jag inte är så värst intresserad av bilar. Dagen avslutades med pussas i soffan. En helt perfekt födelsedag på alla vis♥

Här skall lillkillen få mysa ner sig♥

Inga kommentarer: