23 juni 2014

Midsommarveckan

Hade fyra dagar ledigt förra veckan, så jag passade på att åka på middagsdejt med Alexander samt få håret klippt. Blev en kort frilla med kortare på ena sidan, tack bästa Ika som åstadkom dethär! Bättre bilder kommer lite senare.
Fredagen åkte jag och Alexander till Eriksson, där vi tillsammans med ett gäng killar firade midsommaren med god grillmat, dricka och intressanta samtal tills klockan blev tre. Lördagen och söndagen spenderade jag på jobbet i dubbellönens tecken, så verkligen inte så illa. Jobb gäller även idag och imorgon. På tisdag åker jag och Alexander fyra dagar till Åbo, där det skall tittas högklassig friidrott, gås på bio, kanske shoppas lite samt så skall jag medverka i ett maratonlopp som massör. Blir bra dagar att se framemot!

Inga kommentarer: