21 juli 2014

Friidrott, caféhäng och Niki-update

En stund sedan senast igen. Den tiden som uppdateringen här stått tom har jag jobbat, tävlat i Pedersöre samt hunnit träffa bästa Natalie. Tävlingarna gick igen snäppet bättre än senaste gång, men ännu är jag inte där som jag borde. Trots allt bådar dethär gott för i höst, då jag får börja träna samtidigt som alla andra. I år kunde jag ju börja träna friidrott först i mars... I veckan blir det nu två tävlingar, så hoppas på resultatförbättring även i dessa.

Tänkte även kasta in en liten uppdatering om lilla Niki. Jaa, så liten är han faktiskt inte mer, snart 3 kg väger gossen... Han har för första gången varit hos veterinären för att få sin första vaccinering. Allt är bra med hans hälsa och det är en stor katt vi kommer få, hehe. Förövrigt har han blivit otroligt busig och sällskapssjuk. Han väcker mig varje morgon med att trampa på mig, haha.

Nu blir det tre dagar jobb för min del!

Inga kommentarer: